O projekcie

Fit Akademia Kobiet

Fit Akademia Kobiet, to projekt realizowany w pełni przez Paulinę Wolak, która jest trenerem personalnym kobiet. Paulina uczy jak trzymać balans w swoim życiu łącząc ze sobą zdrowe odżywianie, treningi i obowiązki domowe. Uczy jak funkcjonować lepiej by osiągnąć swój wymarzony sukces. 

Komunikację wizualną dla jej marki budowałyśmy od podstaw. Wybrałam dla niej kolory, font, grafiki. Przy tworzeniu projektu towarzyszyły takie skojarzenia jak: troska, miłość i akceptacja, wyrozumiałość, poczucie dumy.

Marka skierowana do kobiet

Odbiorca komunikacji

Logo zostało zbudowane na podstawie grupy odbiorców: kobiety w różnym wieku, kobiety w ciąży, kobiety po ciąży. Sygnatura ma być kojarzona z troską i miłością do samej siebie, poczuciem dumy i akceptacji wobec siebie i swojego ciała. Róże i fiolety mają podkreślić kobiecy wyraz marki.

MARKA skierowana do kobiet

Karnety na zajęcia

Na potrzeby komunikacji oprócz loga, dobrania kolorystyki i fontu powstały materiały drukowalne, które mają ułatwić prace trenerom. Tak powstały karnety na zajęcia w formie wizytówek na 4, 8 i 12 spotkań w miesiącu dla klientek Fit Akademii Kobiet.

MARKA skierowana do kobiet

Wizytówki

Wizytówki posiadają identyczną formę jak karnety. Na nich także znajdziemy zakres usług jakie oferuje Fit Akademia Kobiet.